Oleme jätkuvas arengus, otsides uusi võimalusi ja väljakutseid.                                         Meie tugevateks külgedeks on :
Üürikorterite, majade ja
ärikinnisvara haldus 
1992 aastal s.o. 26 aastat tagasi otsustasid kolm III kursuse Ülikooli tudengit Tartus teenida natuke lisaraha. Selleks nägid nad võimalust hakata vahendama üürikortereid. Tegemist oli esimese omataolise ettevõttega, mis hakkas osutama üürimisteenuseid samanimelise kaubamärgi alt. Üürivahendusfirmast on nüüdseks väljakujunenud haldusettevõtte, mis suudab pakkuda klassikalist haldusteenust, mis sisaldab järgmisi aspekte: 

- Üürituru pidev monitooring, sealhulgas potentsiaalsete üürnike leidmine ja nende taustauuring

 - Üürilepingute sõlmimine ainult Eesti Advokatuuri poolt aktsepteeritud advokaatide kaasabil

-  Üürilepingutes sõlmitud kokkulepete järelvalve võimalike tekkivate kahjude ärahoidmiseks.

- Omaniku esindamine tema poolt antud volituste piires

- Üüriarvete ja teiste maksete laekumiste pidev jälgimine

- Vajadusel tugiteenuste (koristamine, remont, mitmesuguste seadmete hooldus jne) tellimine eelnevalt kooskõlas omanikuga. 

Kui Te elate eemal, näiteks teises linnas, siis Meie kaasabil saate täieliku haldusülevaate.

Kinnisvara konsultandi teenus

26 aastaga oleme oma oskusi ja teadmisi sedavõrd lihvinud, et julgeme pakkuda nn. kinnisvara konsultandi teenust. Eeskätt hõlmab see investeerimisprojektide juhtimist, mis on suunatud nii era-, kui  äriklientidele. Konsultandi teenus sisaldab investeerimisprojekti juhtimist ideest kuni lõpliku teostuseni. Investeeringu tulemuseks võib olla nii atraktiivse kassavooga ärikinnisvara ost, kui ka eduka elamurajooni müügi realiseerimisega. Teenus sisaldab järgmisi aspekte:
- Kinnisvara investeeringute planeerimine

- Idee atraktiivsuse hindamine lähtuvalt turusituatsioonist


- Investeerimisobjekti valik ja juriidilise dokumentatsiooni ettevalmistamine


- Vajadusel e
hituse või remonttöödega seotud küsimuste lahendamine (hangete korraldamine, järelvalve palkamine jne)


- Vajadusel raamatupidamusliku asjaajamise korraldamine


- Vajadusel tugiteenuste (koristamine, pisiremondid, mitmesuguste seadmete hooldus jne) tellimine ja halduse korraldamine eelnevalt kooskõlas omanikuga


Kinnisvara ostu-müügi tehingute korraldamine 
Grand Kinnisvara pakub nn. maaklerteenust, kus kokkulepitud  tasu eest täidab maakler Tellija poolt püstitatud ülesande, milleks võib olla kinnisvara objekti (korter, maja, äripind) müügi korraldamine, rendipinna või üürikorteri väljaüürimise korraldamine. Selgitama Tellijale kõiki juriidilisi nüansse, mis võivad takistuseks olla tehingu sooritamiseks. Vajadusel kaasama õigusabi eksperte. Teenus sisaldab järgmisi aspekte:

- Teenuse osutamiseks klientide otsimine ja vajalike lepingute sõlmimine

- Turu monitooring ja õiglase hinna määramine


- Müügitegevuse planeerimine ja kooskõlastamine Tellijaga


- Tellija informeerimine müügiprotsessi kulgemisest


- Vajalike eellepingute sõlmimine


- Peale notariaalse tehingu sõlmimist kõikvõimalike maksete teostamise kontrollimine, üleandmis-vastuvõtu aktide koostamine.


Kui su kinnisvaraportfell (üürikorter, maja, ärikinnisvara) vajab haldurit
või soovid kinnisvara müüa või arendada, siis teeme sulle parima pakkumise.
Jäta meile teade.
P.S. Õigesti valitud kinnisvara partner aitab sul võimalikult tulemuslikult püstitatud eesmärgini jõuda.
Email again: